.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چگونگي پرداخت هزينه ناهار و اضافه كار كارمندان

معاون بودجه معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي با اشاره به چگونگي پرداخت اضافه كار و هزينه ناهار كارمندان دستگاه‌هاي دولتي، از تشكيل ستاد بودجه سال 92 با رياست معاون رييس جمهوري خبر داد.

 رحيم ممبيني در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، درپاسخ به اين‌كه آيا حذف هزينه ناهار و اضافه‌كارها ابلاغ شده است، اظهار كرد:مبناي اين موارد در ضوابط اجرايي به دستگاه‌ها ابلاغ شده است و اعتبار آن نيز در قالب بودجه 91 به آنها اعلام شده است.

 وي در ادامه با اشاره به اين‌كه رييس دستگاه بر اساس اعتبار داده شده بايد مديريت كند،تصريح كرد:به موجب ماده 53 قانون محاسبات تشخيص هزينه كرد به عهده رييس دستگاه است .

 معاون بودجه معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي در ادامه با تاكيد بر اين‌كه بودجه سال 91 انقباضي است،گفت:بنا به اعلام قانونگذار رييس دستگاه مي تواند محل هزينه را تشخيص دهد و در اين زمينه اختيار دارد البته پول مسال اضافه كار و رفاهي را در اعتبارات لحاظ كرده‌ايم.

 ممبيني در ادامه درباره تدوين بودجه 92 خاطرنشان كرد:در ارتباط با بودجه سال 92 ستاد بودجه با رياست معاون رييس جمهوري (معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي) شكل گرفته و علاوه بر اين ستاد يك ستاد تخصصي و تعدادي كارگروه تخصصي تعيين شده تا لايحه بودجه سال 92 تهيه شود.

 وي در پايان گفت:اين كارگروه‌‌ها تهيه بخشنامه بودجه دستگاه‌ها را در دستور كار قرار داده اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.